كلبه كوچك بري مد به خيابان ها مي آيد
پشت صحنه مجموعه عروسي Rime Arodaky
لباس شب شيك ساقدوش عروس براي مهماني و عروسي بازي حزب
اسرار زيبايي Rochelle Humes و آرايش بايد بايد داشته باشد
كلاهبرداري براي لباس عروسي هوشمند خريد در بودجه
محصولات زيبايي ژاپن شما نياز داريد اگر خودتان معتاد به زيبايي باشيد
پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

محصولات زيبايي ژاپن شما نياز داريد اگر خودتان معتاد به زيبايي باشيد

در حالي كه زيبايي ژاپني با زيبايي كره اي روبرو شد، زيبايي ژاپني از لحاظ فيزيكي خاموش شد. به نظر مي رسيد كه عشق ما با K-beauty هرگز پايان نخواهد يافت، اما زيبايي ژاپني بار ديگر در سال 2018 تبديل به محبوب شده است.


حقيقت اين است كه ژاپن برخي از بهترين پاك كننده ها، لوسيون ها و بهترين سرم صورت را صادر كرده است كه همه دنيا بايد آن را ارائه دهد. در واقع برند برتر تجاري ژاپن، Decorté، اولين سرم در جهان را اختراع كرد؛ فرمول رطوبت Liposome خود هنوز رتبه اول فروش سرم امروز است.
بيشتر وسواس پوست با ظاهري كامل از جامعه گايشي است. موسس Tatcha با نام تجاري الهام گرفته از ژاپن، ويكي تساي، زمان نزديك با گيم را گذراند، كه مراقبت هاي پوستي را به طور باورنكردني به طور جدي انجام مي دهند - هر نقصي به راحتي در زير آرايش تئاتري و براق سفيد خود نشان مي دهد.
او در پست وبلاگ خود مي نويسد: "زير آرايش سفارشي سفيد پوست منحصر بفردي است كه تا به حال در زندگي ام ديده ام." "من گايشي كارآمدي را به عنوان جوان 19 ساله و گايشي ارشد به سن 70 سالگي رسانده ام، اما صرفنظر از سن، همه آنها همان رنگ و بوي نفيس را دارند."
پس چگونه مي توانيد برخي از اين بي عيب و نقص نرم و پوست خود را براي پوست خود به دست آوريد؟
پيمايش را براي يادگيري 10 مورد از بهترين محصولات زيبايي ژاپني كه مي توانيد دستان خود را در انگلستان دريافت كنيد، از عطر تا مراقبت از پوست نگه داريد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.