كلبه كوچك بري مد به خيابان ها مي آيد
پشت صحنه مجموعه عروسي Rime Arodaky
لباس شب شيك ساقدوش عروس براي مهماني و عروسي بازي حزب
اسرار زيبايي Rochelle Humes و آرايش بايد بايد داشته باشد
كلاهبرداري براي لباس عروسي هوشمند خريد در بودجه
محصولات زيبايي ژاپن شما نياز داريد اگر خودتان معتاد به زيبايي باشيد
چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

پشت صحنه مجموعه عروسي Rime Arodaky


در تمام هفته، تصاويري از جاده ها و نمايشگاه ها در هفته عروس مد روز، با مجموعه هاي جديدي از برخي از طراحان مورد علاقه ما به اشتراك گذاشته ايم.
و امروز ما به شما لباس هاي عروسي زيبا تر را نشان مي دهيم، اما اين بار، ما پشت صحنه مي رويم.
طراح پاريس، Rime Arodaky هفته گذشته نمايشگاه باند را در منهتن برگزار كرد تا مجموعه اي شيك از لباس هاي مدرن و لباس هاي عروسي را به نمايش بگذارد.
و در حالي كه ما خيلي ناراحت شديم كه ما شخصا نمي توانيم در زمينۀ شمع روشن كنيم، ما بسيار خوشحاليم كه همه اقدامات پشت صحنه را كه توسط گرگ فينك با استعداد وحشيانه به اشتراك گذاشته شده است، به اشتراك بگذاريم.
در حالي كه مجموعه هاي مد براي فصل ها متفاوت است، اغلب در عروسي، تفاوت هاي ظريف تر است. اما ارائه پاييز زمستان Rime Arodaky مطمئنا به فصل هاي مورد احترام است.
لايه بندي پاييز، بافت هاي سبك تر را مي بيند و تعداد زيادي از جدايي ها را در بر مي گيرد، زرق و برق هاي زمستاني سفيد، با لباس هاي زرق و برق كت و شلوار و لوازم جانبي كه به نظر مي رسد به صورت مستقيم از يخ برداشته مي شود. (گرچه سبك هاي بي پاياني و تاپ هاي برداشت اين مجموعه سرگرم كننده را براي عروس هاي تابستاني نيز مي سازد.)
حتي روياهاي طلايي و نقره اي درخشان از لحاظ سقوط برگ تا برف زمستانه، در حالي كه پس زمينه، Canoe Studios (يك مكان محبوب در اين فصل) با طناب و شمع تزئين شده بود، در حالي كه خورشيد در حال حركت بود، ايجاد يك ديوار، احساس سالم
مجموعه اي است كه نوازنده و نوازنده است، اما با برخي از كلاسيك نيز در آن وجود دارد، Rime Arodaky بار ديگر به ما نشان داده است كه چرا او به طراح براي عروس هاي مد مي رود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.