كلبه كوچك بري مد به خيابان ها مي آيد
پشت صحنه مجموعه عروسي Rime Arodaky
لباس شب شيك ساقدوش عروس براي مهماني و عروسي بازي حزب
اسرار زيبايي Rochelle Humes و آرايش بايد بايد داشته باشد
كلاهبرداري براي لباس عروسي هوشمند خريد در بودجه
محصولات زيبايي ژاپن شما نياز داريد اگر خودتان معتاد به زيبايي باشيد
پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۰۳

كلبه كوچك بري مد به خيابان ها مي آيد

به جاي عكس هاي خانوادگي، برانا بارنت دستمال سفالي را در كيف پول خود نگه مي دارد. بر روي آن، در جوهر سياه و سفيد طراحي شده است، طراحي شده است كه بعد از آن در كنار يك كاميون ابزار قديمي طراحي شده و در سرتاسر فيلادلفيا به عنوان Closet Little بري شناخته مي شود. امروز، فقط بيش از يك سال پس از تصور اين ايده با مادر و شريك تجاري خود، تينا بارنت، چرخ ها در اولين بوتيك مسافرتي اسپرينگفيلد غرق مي شوند و به كاميون مد باريك تارن مي پيوندند، كه در اوت 2018 از Ozark افتتاح شد.
Brianna مي گويد: "من هميشه مي خواستم وارد صنعت مد شود. اما پس از كار در خرده فروشي براي به دست آوردن دانش از دست اول، و نيز تحقيق در مورد هزينه هاي محل آجر و ملات، Brianna دلسرد شد و فكر كرد كه او ممكن است آنچه را كه براي موفقيت نياز ندارد. اين زماني است كه مادرم به راه انداخت تا برنامه را روشن كند.
تينا مي گويد: "شوهرم و من هميشه از آنچه كه بچه هاي ما مي خواهيم انجام مي دهند، حمايت مي كنند و ما به آنها اطلاعاتي را داديم تا آنها را دنبال كنند." "من اين ايده را داشتم كه بوتيك ها را در Pinterest جستجو كنم و ببينم گزينه هاي او چگونه است."
تينا و Brianna تصميم گرفتند اين مفهوم را كشف كنند. در عرض دو ماه، آنها با يك صاحب بوتيك مسافرتي در سنت لوئيس، يك كاميون ويران شده در Craigslist را بازسازي كرده و از بازسازي داخلي شروع كرده اند. حتي با قفسه بندي در امتداد دو طرف و يك اتاق پانسمان و صندوقدار در نزديكي صندلي راننده، طرح بزرگ است. اما اين تخته برنز سفيد پوشيده شده، لوله كشي صنعتي و لوگوي خارج از آجري شگفت آور است كه واقعا كاميون را براي زندگي به ارمغان آورد. Brianna مي گويد: "بسياري از عرق و اشك وجود داشت، اما در آنجا نيز شادي زيادي وجود دارد."%

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.